090325

jahopp, kunde inte lägga in något inlägg igår för va typ på någon informationsgrej på jensen, vet ej om jag ska göra omval, fundera på det men, vi får se helt enkelt ..
skola idag, slutade tidigt så åkte hem och städade lite, skulle egentligen va med amanda, men hon va sjuk så ..
har inte så mkt mer att skriva faktiskt bara att jag är mycket trött och sur på ingenting,, vi får se hur jag mår imorron, har lite ont i huvudet just nu.
just nu är det även någon som smsar mig och verkar säga att "han" heter johan gustavsson på min skola, meeen "johan" skriver även till sebbe och utger sig vara en "matilda" .. nååja, inget liv inget liv :) ..
justee , hade nationellt prov idag i engelska också! gick väl sådär, skulle skriva någon uppsats om antingen en händelse som hänt i världen eller hur man vill att ens framtid ska vara, skriv lite om hur hur jag vill min framtid ska vara, heeeeeeelt problemlöst !! bara amanda fattar :) .. och jag vill helst inte ta upp det här :P..
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske sova, eller så kan jag kanske fixa sommarjobb på dagiset, gå bort dit och fråga lite och så , eller orkar jag det? annars kan jag nog fixa lite pengar här hemma och laga middagen :D .. lr?! hahaa ajja, får se om det blir något mer inlägg, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0