Can we make it somehow?

lite deppig dag sådär, skola och jag var väl inte på mitt bästa humör, menmen .. liiiite roligt har det väl varit i skolan iaf, snackar med issah nu om hur mycket DAMP vi får på en tjej i skolan som går runt och ljuger hela tiden, *jag var mobbad på min förra skolan*, men det är ju klart när du går runt och håller på o ljuga om folk och så att det låter som att du är hur jävla tuff som helst, men snälla säger jag bara, håll käften bara så blir du inte mobbad eller slagen eller något, behandla andra som du själv vill bli behandlad, that's it!

nåååja, ska in på jensens sida nu och se hur det blir imorron då jag och jennie ska gå på *typ* öppet hus :P...
sitter och nördar graduation också, kanske inte skit bra men texten är så jävla underbar, allt jag tänker på när jag har den är mina vänner, gamla goda tider och en del andra mycket speciella personer, mm.. jag ryser i hela kroppen. tror jag nog ni med gör när ni här den här låten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0