förlååååt!

förlåt för att jag inte lagt in på jättelänge, men det år pga av att jag hade datorförbud.
lite kortfattat om veckan:
måndag: kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde denna dag, vet att jag hade väldigt ont i magen och huvudet på kvällen iallafall.
tisdag: sjuuk, hemma heeeela dagen pga att jag hade väääääääääääääldigt ont i huvudet, usch så ont jag hade!
onsdag: skooola, sedan hem till amanda och åka buss in till staden med amanda och elin, vart lite läskigt för det kom typ två män in i bussen och typ "hängde" med oss och så kom polisen sen och stannade bussen och ville ta ut dessa två killar från bussen, tydligen hade en busschaufför blivit nerslagen vid ekholmen :s. köpte byxorna från gina jag så gärna velat ha i flera veckor och ja, det hände en liiiten olycka i provrummet :D
torsdag: hmm, svårt att komma ihåg men skola och sedan hem till amanda och vara lite med henne och planera om sportlovet då hon ska bo hos mig, meeen vi ska sova hemma hos hennes mamma för då har vi hela huset för oss själva och ha "skräckiskväll" ;D.
idag: MIIIIIIIIIIIING med tjejorna!!! jag, malin, emelie, jennifer, jojjo och jennie.. vi firade malin, emelie och jojjo.. mkt trevligt, bilder nedan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0