hoho!

tjoo!
blev inget inlägg igår, försökte från mobilen men gick tyvärr inte, så ja..
skola idag, inte hänt såå mkt, men emelie fyller 16 idag så jag säger bara GRATTIIIS TJEJEN! :D <3
men tyvärr var hon sjuk så hon fick åka hem efter so:n :/ .. usch på sin födelsedag också..
åkte hem efter skolan och klistrade mig fast framför tv:n .. senare på kvällen blev det Ming med mamma och pappa, mktmkt gott! åkte hem till amanda efter, kollade runt lite på datorn och tv:n, gick ut med chippen och sedan traskade jag hem och ja nu sitter jag här och kollar runt lite granna :) ..
Hoppas ni haft en mycket trevlig dag! puss och godnatt!

provade mammas glasögon! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi :)

2009-03-28 @ 11:37:45
URL: http://lonnamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0