in maolins place

tjoololoo allihopa!
sitter just nu hemma hios malin och väntar på att honska duscha klart så att hon och jag kan fixa oss lite för ikväll :).
frukost imorse hos morfar också, lika trevligt som valigt meen idag så följde inte min lilla skit med, så det blev bara jag med min tama apa, plugghäst och griis :).
kom hem och stäädade övervåningen och tog mig en dusch och fixade lite i rummet innan jag drog mig till malin.
nej, nu låter det som att hon är klar, så då ska vi antagligen fixa oss lite och sedan dra oss till staden för att träffa några vännor. har kamera med mig så blir nog kanske några bilder också som jag kan dela med mig senare inatt eller imorgon :).
Ha trevlig lördagskväll..



Mitt första videoinlägg går till MALIIN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0