jag blir så ...

.. suur, jag har gått runt på massor av sidor men inte hittat ett enda j*vla par skor!! usch nae, och imorgon hinner jag inte åka ner på stan för jag måste plugga på kemiprov och göra biologi.. det var droppen.
skulle som sagt egentligen ner till stan och leta skor eftersom jag inte har NÅGOT par förutom ett.. plus att jag skulle till gina trocot och köpa ett par jeans som dom får in imorgon. faast det va inte helt säkert att dom skulle komma in imorgon.
som sagt skola imorgon, inte så pepp på att ha det precis. tror jag nog ingen är. jahopp, jag måste skriva detta inlägg så långt som möjligt bara för att få va inne på datorn då såå jag måste komma på något ämne att prata om .. jag frågade amanda och sebbe vad jag ska skriva om och amanda gav mig tipset om att skriva om sex .. ajja, jaa .. svårt att börja skriva om något sådant. jag får sådan panik på endel. den här regeln med byxmyndig när man är 16 har jag ite riktigt fattat :s .. endel säger att den bara är till för att hålla borta våldtäckt och sådant, att om man är över 16 år och har haft sex med en som är under 16 och som säger att hon/han inte ville ha sexet efter klassas som våldtäckt, medans andra säger att den bara är till för att hindra dom som är under 16 år att ha sex för att deras kroppar inte är färdigutvecklade än, hänger inte riktigt med i svängarna :).
nae usch, jag får ont i fingrarna av att skriva så mycket, kan man ha dålig kondis i fingrar? nae, jag och amanda måste verkligen fixa gymmet snart asså, jag har verkligen blivit lat och tjock efter att jag sluta i fotbollen. nae usch hon och jag får fixa det i veckan. vi bangade ur förra gången, får vi inte göra igen, nejnej absolut inte! nae, snart orkar jag inte skriva mer. måste nog gå snart, som sagt pappa ropar där nerefrån att jag måste stänga av nu, jaa jag får inte va uppe hur länge jag vill, jag är fortfarande en 8åring här hemma :). till och med på helgerna får jag inte va uppe hur länge jag vill ibland, oftast. jaja, och inte sova hur länge jag vill ibland, för ibland måste jag upp och äta frukost ett visst klockslag, menmen lika bra att dom väcker mig tidigt, då missar jag ju inte bollibompa :). nej men nu måste jag stänga av innan pappa får panik och blir arg :).. puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0