Onsdag.

kunde ej skriva igår pga av min tama apa som jag har här hemma sa att jag inte fick gå in på datorn igår för attt det varit för mkt, så ja .. men lite om igår:
skola, avslutningsfotot som jag tror vet bra, jag hade hur mycket hårspray som helst i håret och massor av fondation på läpparna, skulle spela bratz/fjortis, blev att stå i centrum av bilden med malin och nineb, och mycket sexigt blev det allt ;) .. se´nare vart det att åka hem med halv fyra bussen och lämna busskort till syster och ta en buss kl.4 in till johannelund igen för att sedan umgås lite granna med sebbe. Mycket trevligt och roligt hade vi, räknade lite matte, pratade om allt möjligt och ja, umgicks helt enkelt :) .. senare fram mot halv 9 kom min tama apa och hämtade mig och skjutsade sedan hem mig .

Idag har det då varit skola, vart nääästan klar med min bild (på fotot nedan) på bilden, ska måla av en bild som en känd konstnär har gjort, först som det är exakt men i större format som jag snart är klar med, sedan i annan form tex. pop konst och sedan ska man skriva lite om konstnären.. får vi se hur det blir, just nu har jag mvg i bild men tror nog att jag kommer sänka mig tyvärr :/ .. efter skolan vart det att åka ner till staden med amandaplutt och fika lite, vi bestämde även att vi skulle gå på bio så vi drog oss ner till biografen och fixade biljetter till "i taket lyser stjärnonrna", det blev att alla runtomkring mot tjöt och jag skrattade år dom, men jag måste erkänna att jag hade en klump i halsen, men inga tårar kom, konstigt nog. Efter bion vart vi kom min tama apa och hämtade oss. skjutsade hem amanda och sedan vart det att ta ngt att äta när man kom hem och sedan sätta sig här, framför datorn:) .. det var nog det mesta.. ha en fortsatt trevlig kväll :)
Puss och godnatt!
   
Orginalet                                                       Min










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0