Söndag.

jag börjar detta inlägg med att säga, shit vad tiden går fort! redan söndag och det är skola imorgon :/ .. och nästa vecka är mycket stressig, har ett biologiarbete som ska in på onsdag, kunna 5-6 sidor tror jag i fysiken tills imorgon, kemiprov på tisdag, så jaa, lite stressigt kanske. just nu sitter jag och skriver mitt biologiarbete och sedan när jag är klar ska jag plugga kemiprov tror jag, om jag inte gör det imorgon :) ..
Igår vart det inget inlägg tyvärr, hade inte ens tanken på att skriva något så ja, men igår vart det att äta frukost hos morfar som jag gör nästan varje lördagsmorgon så det kommer ni nog höra mer utav. även min lilla skit tosse hängde med bort, lite mysigt sådär.. sen när jag kom hem läste jag lite i min bok "the lovely bones" och väntade på att amanda skulle komma. när hon väl kom fikade vi lite och gick sedan in på datorn där vi drev med en kille vid namn chrille som bor i göteborg, han var väldigt konstig vill jag lova :s .. senare på kvällen åkte jag med amanda, chippen (hennes hund) och hennes pappa till machena (förlåt men stavning :s?) i borensberg och tittade lite på melodifestivalen och wallander :). kom väl hem vid halv ett kanske?.

Nej men nu måste jag fortsätta att plugga.. får se om det blir något mer inlägg ikväll :) .. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0